Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:

:: Mobile :: Regulamin forum :: Przywitalnia :: Funkcjonowanie akwarium :: Zwierzęta w akwarium :: Technika :: Akwarystyka morska :: Galeria :: Pogaduszki :: Giełda ( Oddam/Przyjmę/Podziele się| Kupię| Sprzedam ) :: Facebook :: Rejestracja :: RSS ::

Strony: 1   Do dołu

Autor Wątek: glonojady i trawę wyminię  (Przeczytany 734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

olusza

  • Rozgadany
  • ***
  • Offline Offline
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 39
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 1
glonojady i trawę wyminię
« dnia: Marzec 17, 2015, 20:59:58 20:59 »

witam,mam do oddania ok 40 glonojadów 2-3cm.około połowa to albinosy.takze trawa rozrosła się za bardzo,wiec tez oddam a bardziej wymienię na inne rośliny i rybki...bo te dwa gatunki zdominowały akwarium.szczecin,warszewo.
Zapisane

domcia920202

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 753
  • Thank You
  • -Given: 2
  • -Receive: 12
Odp: glonojady i trawę wyminię
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 18, 2015, 15:08:04 15:08 »

jaka trawa ? jakieś foto ?
Zapisane

olusza

  • Rozgadany
  • ***
  • Offline Offline
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 39
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 1
Odp: glonojady i trawę wyminię
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 18, 2015, 16:03:34 16:03 »

to jest chyba nurzaniec,ale temat do zamkniecia bo juz zglosili sie chetni.
Zapisane

olusza

  • Rozgadany
  • ***
  • Offline Offline
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 39
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 1
Odp: glonojady i trawę wyminię
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 19, 2015, 17:24:32 17:24 »

Witam ponownie,nurzaniec jednak dalej do wymiany.ze względu ze glonojadów takze na czas nie udało sie wyłapac ok 15 zostało (od 1,5cm do 3cm).wymienię na rosliny.
Zapisane

Aztea

  • Rozgadany
  • ***
  • Offline Offline
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiadomości: 25
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 1
Odp: glonojady i trawę wyminię
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 19, 2015, 18:47:02 18:47 »

pw
Zapisane

olusza

  • Rozgadany
  • ***
  • Offline Offline
  • Płeć: Kobieta
  • Wiadomości: 39
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 1
Odp: glonojady i trawę wyminię
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 28, 2015, 22:17:17 22:17 »

Ku mojemu zdziwieniu jest jeszcze 9 wiekszych ok 3-4cm glonojadów plus następne rosną(ok.20 szt 1-1,5cm).jesli ktos ma ochote przygarnac to pisac.chetnie za to przyjme jakas szczepke niskiej roslinki lub mchu (ale niekoniecznie) dodatkowo mam ciagle duzo nurzanca do zbycia.
Zapisane
Strony: 1   Do góry
 


:: Mobile :: Regulamin forum :: Przywitalnia :: Funkcjonowanie akwarium :: Zwierzęta w akwarium :: Technika :: Akwarystyka morska :: Galeria :: Pogaduszki :: Giełda ( Oddam/Przyjmę/Podziele się| Kupię| Sprzedam ) :: Facebook :: Rejestracja :: RSS ::