Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:
Strony: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Do dołu

Autor Wątek: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?  (Przeczytany 19973 razy)

Maras

  • Przyjaciele Forum
  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 608
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 13, 2011, 00:04:03 00:04 »

Drogi Michale, nikt nie chce opisywać sprawy dokładnie, bo nikt z nas nie będzie Cię uczył kultury osobistej i poszanowania klienta. Otrzymałeś opinie i powinieneś z nich wyciągnąć wnioski, bo ani ja, ani inni niezadowoleni ze świadczonych przez Ciebie usług, za Ciebie tego nie zrobią.

Wychodzę jednak naprzeciw ciekawości i żądań konkretów, aby nikt nie mówił, że wyssałem to z palca.

Około dwa miesiące temu po zajęciach na uczelni zadzwoniłem do Twojego sklepu z zapytaniem, czy mógłby ktoś zostać kilka minut po godzinie zamknięcia sklepu celem obslużenia mnie (musiałem to pilnie załatwić, a inny dzień tygodnia mi nie pasował ze względu na zajęcia). Otrzymałem odpowiedź negatywną, co akurat rozumiem - każdy ma swoje życie prywatne. Wraz z odpowiedzią otrzymałem również oficjalne ultimatum, że jeżeli zdążę przed tą godziną i wcześniej podam liste interesujących mnie przedmiotów (a było tego nie mało), to zostanę obsłużony.
Podałem. Pani pilnie spisała liste "zakupów".
Z przysłowiowym "jęzorem" na wieżchu biegłem do tego sklepu, żeby tylko to załatwić. Wpadłem zziajany do sklepu 4-3 minuty przed godziną zamknięcia i co? Jakiś przemiły Pan zza ekranu komputera z aroganckim uśmiechem na twarzy odparł, że nie zostane obsłużony, bo mu za to nie płacą, żeby siedział po godzinach.

Więc z całym szacunkiem szanowny kolego, nie mów mi tutaj co to znaczy być fair.

Jeżeli moderatorowie chcą zachować idee forum jako miejsca dyskusji i wyrażania opinii to zostawią ten temat samemu sobie. Jeszcze sporo osób się tutaj pewnie dopisze.

Pozdrawiam.
Marek.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 13, 2011, 00:14:51 00:14 wysłana przez Maras »
Zapisane

Michał

  • Gość
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 13, 2011, 07:13:48 07:13 »

Pamiętam całą sytuację.
I to jest nie prawda ,że nikt Cię nie chciał obsłużyć tylko jeżeli sklep kończy pracę drukuje raport dobowy i nie mogę już sprzedać towaru w świetle prawa. Moim obowiązkiem jest wydrukowanie paragonu na sprzedany towar. Więc co Ty wypisujesz????? i nie robię do nikogo aroganckiego uśmiechu.

Poza tym z tego co pamiętam przyszedłeś na następny dzień wypytując się o ogromną ilość towarów nie wiem czy dla jakieś kontroli ( chciałeś Sobie porównać ceny ) bo po 30 minutowej obsłudze Sobie wyszedłeś . Chociaż dobrze wiedziałeś, że nie jesteśmy sklepem stacjonarnym tylko biurem handlowym i naprawdę nie mam na to czasu.
 Czy Ty umawiałeś się telefonicznie? Jeżeli tego nie rozumiesz to dlaczego nie robisz zakupów w sklepach stacjonarnych, które są czynne do późnych godzin popołudniowych. Zapłacisz sobie drożej, będziesz miał towar z wliczoną obsługą Klienta i tyle.
Napisz dlaczego przyszedłeś na drugi dzień jeżeli opisujesz jako kolejna osoba bezpodstawnie pretensję do obsługi?
 
 Kolejna osoba która nie czyta ze zrozumieniem.
Dziwi mnie tylko fakt, że większość Klientów ze Szczecina rozumie rodzaj naszej sprzedaży, problem jest tylko ciągły z kilkoma osobami z tego forum.


Widzę ,ze zgadało się kilku kolegów.
Teraz wcale się nie dziwie czemu z tego forum zrezygnowała naprawdę spora ilość poważnych ludzi.
Zapisane

Michał

  • Gość
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 13, 2011, 08:10:41 08:10 »

Wracając do sprawy Pablitto:
Ty wcale nie przyszedłeś do nas na początku w sprawie zakupu zestawu do nawożenia roślin i chęci zakupu filtra.
Przyszedłeś podczas naszej wysyłki w sprawie "niby" problemu z zakupionym filtrem JBL nie pamiętam czy chodziło tutaj o model 700 czy 900. Twierdziłeś że zakupiony przez Ciebie filtr ma za małą wydajność ( przepływ wody ) na podstawie informacji jaką podaje producent.
Pierwsze moje pytanie było czy zgłosiłeś sprawę do serwisu firmy JBL. Ponieważ na początku sądziłem że filtr jest uszkodzony. Na to odpowiedziałeś , że tak dzwoniłem ale mnie serwis "olał" - Twoje ulubione słowo. No to się zapytałem na jakiej podstawie tak uważasz, że Cie olał? Ponieważ osobiście znam serwisanta i nie robią żadnych problemów. Chyba, że po prostu Klient nie ma racji. No ale na to jest już procedura reklamacyjna.
Zacząłeś opisywać problem, na który ja Ci odpowiedziałem że przepływ wody jaki podaje producent dotyczy  pracy pompy bez wkładów filtracyjnych. Natomiast jeżeli umieścisz wkłady to przepływ wody spada. Zresztą przedstawiłem Ci to na podstawie zbiornika zalanego u nas w biurze. Po prostu nie masz racji.
Rozmowa trwała chyba 40 minut, a ty piszesz że ja olewam Klientów i serwis również. To raczej Ty wszystkich do o koła olewasz i w Tobie jest jakiś głębszy problem, a jak już nie wiesz co pisać to się zachowujesz jak dzieciak który bluzga nie mając argumentów.
Następnie po skończonej rozmowie na temat filtra przechodzisz do sprawy nawożenia i patrząc na zestaw Co2 pytasz się czy to jest potrzebne. W trakcie rozmowy dzwonił do mnie telefon, który musiałem pilnie odebrać. Powiedziałem proszę chwilkę zaczekać. Przecież to jest oczywiste. W szczególnośc,i że nie mam pracownika do obsługi Klientów bo nie jesteśmy sklepem stacjonarnym!!!
W trakcie mojej rozmowy z informacji jaką przekazał mi pracownik burknąłeś coś pod nosem i wyszedłeś. Żałuje tylko, że tego nie słyszałem.
Jeżeli byłbyś normalnym człowiekiem i widział, że nie jesteś w sklepie tylko w biurze to byś spokojnie poczekał. Bo tak jak pisałem wcześniej ja nie będę z tego powodu rzucał całej swojej pracy. Jeżeli chciałeś się czegoś dowiedzieć więcej trzeba było przyjść po godzinie 14 albo po prostu cierpliwie poczekać.
Natomiast radzę na przyszłość poczytać sobie przynajmniej podstawowe informację na temat nawożenia w internecie, kupić mądrą książkę, a nie przychodzić z takimi pytaniami do jakiegokolwiek sklepu. Ponieważ sprzedawca może doradzić między poszczególnymi modelami, a nie tłumaczyć wszystko od podstaw - nikt na to nie ma czasu.
A z takim Twoim podejściem wnioskuję że jesteś człowiekiem typu "Klient nasz Pan", ale to jest już tylko i wyłącznie Twoja głupota i czysty egoizm.
I naprawdę nikomu jako sprzedawca nie polecam takiego niby Klienta.
Jeżeli już jesteś takim cwaniakiem na forum to czemu nie wyzwałeś mnie na miejscu? Śmieszny człowieku.
i nie pisz głupot, że Cię nie obsłużyłem bo wystarczająco dużo czasu Tobie poświęciłem.

Paweł, Jesteś właścicielem tego forum i czekam na Twoją wypowiedź w tym temacie. bo ja tej sprawy na pewno nie zostawie.
Zapisane

Gregor SZC

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 794
  • ...and justice for all.
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 13, 2011, 09:50:18 09:50 »

Ja widzę to tak.
Jak pisze Michał prowadzi sklep INTERNETOWY.
Jeżeli ja bym coś u niego zamówił to aby obniżyć koszta przychodzę po towar sam i go odbieram.
Przychodzę ze świadomością że wiem co zamówiłem i wiem ile zapłacę.
Oglądam towar na miejscu, bo takie mam prawo, i jeżeli wszystko jest ok zabieram, dziękuję i wychodzę bo jestem w sklepie internetowym gdzie ludzie z obsługi na pewno mają co robić.
Jeżeli chcę poszukać, posprawdzać ceny, pooglądać modele to nie w sklepie internetowym tylko zwykłym gdzie bez problemu sprzedawca ma obowiązek mi pomóc.

Michał natomiast, jeżeli ma opcję w swoim sklepie umówienia się z klientem na określoną godzinę i z tej opcji korzysta powinien niestety nastawić się na to, że trafi na osobę która potraktuje jego sklep jak zwykły.

Jak dla mnie Michał powinien zostać przeproszony i powinno się skończyć na forum jeżdżenie po jego sklepie.
Kto uważa że nie warto tam zamawiać to sobie odpuści i tyle. Jest teraz wiele sklepów gdzie na pewno  każdy znajdzie coś dla siebie.

Ja to tak widzę.

Ps. Nie znam Michała osobiście i nigdy nie miałem potrzeby robienia zakupów w Jego sklepie.
Zapisane

Maras

  • Przyjaciele Forum
  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 608
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 13, 2011, 11:53:33 11:53 »

Charakter prowadzonego sklepu nie upoważnia Cie do takiego zachowania.

Ponadtko nie kłam. Nie byłem u Ciebie na następny dzień.

Kolejna sprawa. Jak możesz oceniać własne zachowanie?
Zapisane

Maciek

  • Ogromna gaduła
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 260
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 13, 2011, 11:58:07 11:58 »

Gdzie można sprawdzić ceny stacjonarne w Twoim sklepie?
Zapisane

Mucha

  • Narybek
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 19
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 13, 2011, 12:05:08 12:05 »

Śledzę od początku ten wątek i nasuwa mi się pytanie do własciciela sklepu: czy jeśli opinie o Twoim sklepie były by pochlebne, opisywałyby obsługę w samych superlatywach czy również kazałbyś to wszystko usunąć i straszyłbyś sądem Twoich klientów? Uważam że nie. Natomiast masz tu doczynienia z negatywnymi opiniami na temat funkcjonowania sklepu i powinieneś je przyjąć i wyciągnąć z tego wnioski. Jeśli jest problemem  dla Twoich pracowników obsłużenie kogoś na miejscu powinienes zlikwidować w ogóle opcje odbioru osobistego. Nie będzie całego tego zamieszania. Jesli zgodziłeś się na obsługę klienta na miejscu - niestety, ale w tym wypadku powinienes dbać o jak najlepszą jakość obsługi na miejscu.

Rozumiem rozgoryczenie niektórych tu osób - po takiej obsłudze też byłabym zdegustowana i chyba nie zdecydowałabym się na dokonanie zakupów u Ciebie w sklepie na miejscu z obawy na złe potraktowanie. Straszenie sądem za wyrażenie swoich opinii nie jest tu na miejscu. Każdy klient ma prawo wypowiedzieć się o danym sklepie. Michale, nikt osobiście Ciebie nie wyzywa, jedynie wyraża swoje zdanie na temat jakości obsługi - rozgranicz te dwie rzeczy.


Zapisane
Dopiero uczę się tego, co w akwarystycznym świecie piszczy.. dlatego proszę o wyrozumiałość gdy zadaję nawet te pytania z serii "oczywiste" :)

Pozdrawiam,
Agnieszka

Czarny87

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 684
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 13, 2011, 14:40:50 14:40 »

Przeczytałem cały wątek od początku i pozwolę sobie podzielić się moją refleksją. Zacząłbym od tego, że zachowania sprzedawców prowadzących sklepy "internetowe" są co najmniej dziwne, jak można nie udostępnić opcji odbiór osobisty? Nie rozumiem też, dlaczego problemem jest dla pracowników przyniesienie jakiegoś towaru komuś kto przyszedł osobiście? Jeśli magazynier jest dobry to zapewne zna na pamięć miejsca położenia każdego towaru i znalezienie go powinno mu zająć kilkadziesiąt sekund. Szybka wymiana kasa-towar i wilk syty i owca cała.
Co do samej kultury osobistej nie będę się wypowiadał bo to indywidualna sprawa każdego, wychowanie, cechy charakteru etc.. A jeśli ktoś przeciąga rozmowę to zawsze można przecież wybrnąć z sytuacji np. "Szanowny Pan wybaczy ale obowiązki wzywają..." lub coś w tym rodzaju. Ze wspomnianym sklepem nie miałem do czynienia ale nie skreślam go z góry. I proponuję zrozumieć ludzi zirytowanych tym, że mieszkając w Szczecinie nawet kilka ulic od Kadłubka, mają problem z odebraniem towaru. Ja np. lekko bym się zdenerwował gdybym musiał płacić za dostarczenie paczki 14 PLN z Kadłubka na Komuny Paryskiej. Skoro mogę iść na piechotę i sam odebrać. Myślę Michale, że dobrym rozwiązaniem było by wprowadzenie odbioru osobistego paczek w pewne dni np. wt, czw, godziny np. 15-17. No ale to już Twój, że tak powiem biznes...
Zapisane
Maszeruj albo giń...
Poprawna polszczyzna drogą do sukcesu, w życiu prywatnym i zawodowym...

helpaj

  • Nowy
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 13, 2011, 15:09:16 15:09 »

W szczególnośc,i że nie mam pracownika do obsługi Klientów bo nie jesteśmy sklepem stacjonarnym!!!
A oto odpowiedź, jaką uzyskałam po zapytaniu aquariumsklepu, czy mogę zrobić zakupy stacjonarnie:

Dzień dobry,
Tak, jest możliwość dokonania zakupów stacjonarnie. Zapraszamy.
Pozdrawiam,
Michał

I coś się tutaj nie zgadza
Zapisane

Maciek

  • Ogromna gaduła
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 260
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 13, 2011, 15:14:06 15:14 »

I coś się tutaj nie zgadza
Tak, Twoje rozumowanie.
Zapisane

helpaj

  • Nowy
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 13, 2011, 15:44:04 15:44 »

To ciekawe, a dlaczego?
Zapisane

Maras

  • Przyjaciele Forum
  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 608
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 13, 2011, 16:03:58 16:03 »

Zgadzam się z Muchą i Czarnym.

Życzliwość ludzka wraca w dwójnasób. I w Twoim przypadku to się zgadza Michale. Gdybyś potraktował mnie poważnie, to nie tylko zrealizowałbym u Ciebie zakupy na Twoich zasadach, ale i stał w Twojej obronie chociażby w tym poście.

Jeśli chcesz kogokolwiek pozywać do sądu za działanie na Twoją niekorzyść, to najpierw znajdź taki sąd, który podważy genewskie prawo wyrażania własnej opinii i opisywania doświadczeń.

To Ty powinieneś przeprosić i wyciągnąć wnioski. Twoje brednie i oszczerstwa pod adresem niezadowolonych klientów tylko pogarszają Twoją sytuacje.
Zapisane

Mucha

  • Narybek
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 19
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:54:58 19:54 »

IMHO to właściciel sklepu powinien zabiegać o klienta, a nie klient o właściciela sklepu..
Zapisane
Dopiero uczę się tego, co w akwarystycznym świecie piszczy.. dlatego proszę o wyrozumiałość gdy zadaję nawet te pytania z serii "oczywiste" :)

Pozdrawiam,
Agnieszka

urquel

  • Rozgadany
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 40
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 13, 2011, 20:49:08 20:49 »

Panie Michale, jako osoba nie związana z tematem chciałbym tylko zaoszczędzić czasu i pieniążków w związku z domniemanym oczernianiem Pańskiego sklepu na łamach tegoż forum, chęć wniesienia pozwu do sądu nic nie da bo żaden Sędzia nie dopatrzy się na podstawie tych wypowiedzi najmniejszych oznak oczerniania, kierowanych w Pańską stronę, czy stronę sklepu.  Tak jak jeden z moich poprzedników uważam, że "nie pocieszeni" klienci mają prawo do wyrażenia opinii na temat obsługi w sklepie skoro już takową prowadzicie. 


To tak tylko na rozluźnienie atmosfery, co byście sobie do gardeł nie skakali... a niby akwarystyka uspokaja:D
Zapisane

кяєт89

  • Ogromna gaduła
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 181
Odp: Zakupy w sklepie stacjonarnym czy w sieci?
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 13, 2011, 21:57:27 21:57 »

Uważam Michale że trochę zagalopowałeś się z tym sądem i przeprosinami, ale każdemu może się zdarzyć ;). Osobiście robiłem już u Ciebie zakupy (tzn odbierałem towar jeszcze przed wprowadzeniem opłat) i nie miałem żadnych negatywnych odczuć. Jeżeli pozwolisz to wyrażę swoje zdanie co do prowadzenia twojego sklepu. Myślę że skoro nie dajesz rady ogarnąć sprzedaży stacjonarnej (IMHO tak jest bo ani nie masz do tego warunków lokalowych ani obsługi) to po prostu tego zaniechaj. Prowadź sobie po prostu sprzedaż internetową, a aby nie stracić klientów lokalnych daj możliwość DARMOWEGO (bo pobieranie za to opłaty jest śmieszne) odbioru osobistego w wybranych dniach i dogodnych dla Ciebie godzinach. Na stronie sklepu lub przy umawianiu się wyraźnie zakomunikuj że odbiór osobisty to nie zakupy. Klient przychodzi, odbiera przygotowany wcześniej towar, płaci i wychodzi. W ten sposób zaoszczędzisz sobie i kupującym niepotrzebnych nerwów.

Mam nadzieję że Cię nie uraziłem i życzę powodzenia w prowadzeniu sklepu.
Zapisane
Strony: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Do góry