Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:
Strony: « 1 2 3   Do dołu

Autor Wątek: Zniszczona przesyła DHL  (Przeczytany 12327 razy)

Czarny87

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 684
Odp: Zniszczona przesyła DHL
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 11, 2011, 10:36:57 10:36 »

A teraz  z punktu widzenia kuriera czyli druga strona barykady: jako,że miałem nieprzyjemność pracować jako kurier w GLS, z którym to bodajże Michał współpracował, postaram się przedstawić sytuację z tej drugiej strony. Po pierwsze Panowie kurier ma obowiązek być przy otwarciu paczki w każdym przypadku ( piszę jak jest w GLS) bez różnicy czy paczka jest uszkodzona czy nie. Po drugie jeżeli Przemek nie miałby umowy z GLS to takiej paczki nikt by mu nie przyjął do wysyłki (tzw. gabaryt w slangu, wszyscy wiedzą o co chodzi). Całe Przemku Twoje szczęście,że wysyłałeś DHL, bo z opisu sytuacji, który podałeś, mogę wnioskować, że w GLS nie dostałbyś ani grosza. Twojemu odbiorcy bardzo pomógł kurier, który dowoził paczkę do miejsca przeznaczenia. Pewnie wpisał: odmowę z powodu uszkodzenia paczki czym oszczędził odbiorcy kłopotów. Co do uszkodzeń paczek: 99% procent uszkodzeń powstaje podczas transportu paczek na tirach, ja przykładowo na 60 paczek potrafiłem mieć 3 paczki uszkodzone. Wina leży jak zwykle po środku, chociaż większość uszkodzeń powstaje w momencie samego transportu i rozładunku ( dźwięk rzucanej na taśmę paczki-bezcenne). Ja osobiście raz kupowałem baniak z wysyłką, ale był profesjonalnie zapakowany, sam baniak obłożony styropianem i całość obita stelażem z desek na sztywno, tak, że akwarium nie miało możliwości najmniejszego ruchu. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytanka to zapraszam. ;)
Zapisane
Maszeruj albo giń...
Poprawna polszczyzna drogą do sukcesu, w życiu prywatnym i zawodowym...
Strony: « 1 2 3   Do góry