Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:
Strony: 1   Do dołu

Autor Wątek: 54l (casti)  (Przeczytany 3849 razy)

casti

  • Narybek
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 13
54l (casti)
« dnia: Grudzień 20, 2010, 21:59:29 21:59 »

Hej na wstępie chciałbym podziękować takim osobą jak: TDC dzięki niemu sporo się nauczyłem, dużo rozwiązał moich problemów i chyba zawsze mogę na niego liczyć. I dla Waskiera "mikołaja" który podarował mi wielkie ilości rośli.
Tak króciutko ode mnie akwarystyką zajmuję się od 3 lat (pierw skromne 25l>54l (wiele wzlotów i upadków) ;)
Oki więc zaczynajmy:
Szkło: 54l 60x30x30
Oświetlenie: Belka DIY (14w 6000k, 15w 10000k i w zapasie nie używana 8w)
Filtracja: FZN2
Podłoże: chronologicznie- węgiel aktywny>ziemia>kulki glina torf>żwir rzeczny 1-3mm
Fauna: 8x neon inessa, 3 gupiki (samiec + 2 samice) i ok 20szt narybku, I była też parka kakadu ale samiczka tylko się została, samiec podczas restartu w mniejszym akwa nie wytrzymał ;(
Flora Limnofila bezszypułkowa/aromatica, eleocharis parvula, rotala green, microsorium pteropus, duży heniek i gdzies tam 2 małe sadzonki małego henia, didiplis (tak mi się zdaje ;p) Heteranthera zosterifolia, nurzaniec, bacopa odmiana czerwona i zielona, lotos (czerwony lub tygrysi)
Nawozy: CO2 24h (z bimbrowni), i tak w środę akwarium stuknie 3 tygodnie i powolutku chciałbym wprowadzać pmdd (+ jeżeli będą braki fosforu i azotu) oraz potas. Mam male pytanko dziennie się dawkuje potas ? czy tygodniowo, pytam ponieważ miałem styczność jedynie z poteasem z zoologa.
I fotki cóż szału niema, ale staram się aby wyglądało to coraz lepiej.








Zapisane

adriaco

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2514
Odp: 54l (casti)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 20, 2010, 22:38:26 22:38 »

Potas mozesz dawkowac jak ci wygodnie , ja natomiast dawke tygodniowa Makro dziele na trzy czesci i dawkuje co drugi dzien na przemian z Mikroelementami.