Niestety 10 zł przy odbiorze trzeba dopłacić. Dzwoniłem się dowiadywać jakiś czas temu.
Mam zniżkę w sklepie ale nie wiem czy będę z niej korzystał.Także mam zniżkę ale jest ona nieadekwatna do ceny za odbiór. W centrum-zoo każdy z forum ma większy rabat ;)
Apeluje do Michała o wyjasnienie tej sprawy gdyz nie chcemy aby nasze rodzime sklepy były obmawiane...Dobrze byłoby nawet zawiadomić Pana Michała o dyskusji aby mógł wziąć w niej udział i rozwiać pewne wątpliwości. Jeżeli ktoś może zawiadomić to proszę bardzo.
W praktyce ceny kształtują się następująco, przy zakupach u nas stacjonarnie:
nawóz 22,98 cena netowa + 2 zł w zaokrągleniu 25 zł - cena stacjonarna, a nie tak jak Ktoś pisał + 10zł = 32,98zł - przecież byłaby to bzdura!!!.
Adriaco proszę tylko o jedną rzecz, nie udzielaj się w tematach dotyczących naszej firmy, jeżeli nie wiesz do końca co piszesz. Z tymi biletami do sklepu stacjonarnego to wygrałeś - trochę się naśmialiśmy w firmie ;D
Temat uznaję za zamknięty
Apeluje do Michała o wyjasnienie tej sprawy gdyz nie chcemy aby nasze rodzime sklepy były obmawiane i jezeli to nieprawda to przepraszam z gory.
Lecz jezeli jest to fakt to powinien sie wstydzic.
Osobiście zraziłem się Aquarium Sklepem, jakością obsługi "na miejscu" i z pewnością niczego więcej już tam nie kupię.
Nie polecę też nikomu tego sklepu.
Pablitto po pierwsze ten pan pseudo przywódca to nie Łukasz G. tylko Michał G. Jeżeli już według Ciebie jestem jakimś przywódcą.
Napisz o jakie zachowanie Ci chodzi? w czym tkwi Twój tajemniczy problem? bo jeżeli wypowiadasz się na forum to opisz sytuację oraz brak profesjonalnego podejścia.
Szczegółów współpracy Panie Michale ujawniać nie będę, bo to niczego do sprawy nie wniesie (teraz już mam pewność).Prosiłbym jednak o ich ujawnienie. Każdy ma prawo do obrony a teksty napisane w tym stylu na obronę nie pozwalają. Prosimy zatem o konkrety. Nie chciałbym aby ktoś stwierdził, że tolerujemy oszczerstwa.
W szczególnośc,i że nie mam pracownika do obsługi Klientów bo nie jesteśmy sklepem stacjonarnym!!!A oto odpowiedź, jaką uzyskałam po zapytaniu aquariumsklepu, czy mogę zrobić zakupy stacjonarnie:
I coś się tutaj nie zgadzaTak, Twoje rozumowanie.
Jeżeli chodzi o politykę Naszej sprzedaży, czyli sprzedaży wysyłkowej oraz stacjonarnej, przedstawiona została na pierwszych stronach powstałego wątku. Wielokrotnie ją tłumaczyliśmy oraz tłumaczona była przez Rafała.
Wszystkie zainteresowane zakupami osoby zapraszamy jeszcze raz do przeczytania tej informacji, a osoby które mają do tego ciągle jakieś uwagi zapraszamy do robienia zakupów w sklepach stacjonarnych oraz w innych sklepach internetowym.
Z poważaniem,
Michał
W związku z ciągłymi atakami i brakiem zrozumienia polityki naszej firmy przez forumowiczów, postanowiliśmy zakończyć dla nich sprzedaż stacjonarną.
Pozostałych zainteresowanych (niezwiązanych z atakiem na nasz sklep) zapraszamy do naszego sklepu internetowego, a reszcie osób, które zrobiły zamęt na forum dziękujemy i kierujemy je do innych sklepów stacjonarnych.
Jako sklep prosimy o definitywne zakończenie tematu.
P.S. Paweł czekałem na interwencje w tym temacie jednak się nie doczekałem. W związku z tym jako, że Jesteś właścicielem forum proszę o usunięcie mojego Nicka.
Żegnam,
Michał
Tak podsumowując wypowiedzi Michała, który odsyła Nas do innych sklepów chciałbym nieśmiało zauważyć, że daje Nam dobrą radę. Porównajcie ceny i sami się przekonacie. Ja np. stwierdziłem, że kupując baniak z Zielonej Góry zaoszczędzę 18 PLN ( cena +transport i tak wychodzi taniej).
Tak podsumowując wypowiedzi Michała, który odsyła Nas do innych sklepów chciałbym nieśmiało zauważyć, że daje Nam dobrą radę. Porównajcie ceny i sami się przekonacie. Ja np. stwierdziłem, że kupując baniak z Zielonej Góry zaoszczędzę 18 PLN ( cena +transport i tak wychodzi taniej).
Dobre :)
W związku z ciągłymi atakami i brakiem zrozumienia polityki naszej firmy przez forumowiczów, postanowiliśmy zakończyć dla nich sprzedaż stacjonarną.
Pozostałych zainteresowanych (niezwiązanych z atakiem na nasz sklep) zapraszamy do naszego sklepu internetowego, a reszcie osób, które zrobiły zamęt na forum dziękujemy i kierujemy je do innych sklepów stacjonarnych.
P.S. Paweł czekałem na interwencje w tym temacie jednak się nie doczekałem. W związku z tym jako, że Jesteś właścicielem forum proszę o usunięcie mojego Nicka.
Żegnam,
Michał