Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:
Strony: 1 2 »   Do dołu

Autor Wątek: rybki  (Przeczytany 8350 razy)

renio

  • Narybek
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5
rybki
« dnia: Marzec 04, 2012, 13:32:13 13:32 »

Witam jest to moje 1 akwarium chciałem się dowiedziec czy dobrze je zagospodarowałem
 jest to akwarium 300l. wymiary 1000/45/75
 na dnie drobne kamyczki.
3 roslinki nie wiem jakie
6xpielegnica papuzia
2xseverum
4xmolinezja
1xkosiarka
5x zbrojnik
2xglonojad syjamski

 powiedzcie mi czy jest dobrze czy moze byc za gesto ? czy moze wogole cos poprawic?
Zapisane

Monika

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 600
Odp: rybki
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2012, 13:36:20 13:36 »

Kosiarki to ryby stadne.A glonojady syjamskie z kolei jak dorastają są terytorialne i mogą walczyć.Nie znam się na papuzich ale czy one nadają się do aqua wielogatunkowych ?
Zapisane
hakuna matata :)

sadza

  • Przyjaciele Forum
  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 335
Odp: rybki
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 04, 2012, 13:38:54 13:38 »

Co to za wymiary ???
Zapisane
GG : 10107569

Monika

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 600
Odp: rybki
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 04, 2012, 13:40:59 13:40 »

he he 1000 dobre
Zapisane
hakuna matata :)

renio

  • Narybek
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5
Odp: rybki
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 04, 2012, 13:45:17 13:45 »

wymiary jak dla mnie idealne :D takie chcialem. kupilem tylko 1 kosiarke bo chcialem zeby zjadla mi te czarne glony, bo dostalem 2 roslinki od znajomego i na niej byly czarne glony..
Zapisane

jarussz (Jarek)

  • Przyjaciele Forum
  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 488
    • hobby
Odp: rybki
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 04, 2012, 13:47:21 13:47 »