Jeżeli chodzi o politykę Naszej sprzedaży, czyli sprzedaży wysyłkowej oraz stacjonarnej, przedstawiona została na pierwszych stronach powstałego wątku. Wielokrotnie ją tłumaczyliśmy oraz tłumaczona była przez Rafała.
Wszystkie zainteresowane zakupami osoby zapraszamy jeszcze raz do przeczytania tej informacji, a osoby które mają do tego ciągle jakieś uwagi zapraszamy do robienia zakupów w sklepach stacjonarnych oraz w innych sklepach internetowym.
Z poważaniem,
Michał
Jeżeli sklep prowadzi sprzedaż stacjonarną (są w tym momencie normalnym sklepem jak np z o.o. u Niedzielskich) to nie powinien pobierać 10 zł za obsługę.
Jeżeli ktoś prowadzi sklep internetowy (
Sklep internetowy – serwis internetowy dający możliwość zamawiania produktów przez Internet, jedna z form handlu elektronicznego. Sklep internetowy jest częścią relacji B2C, rzadziej B2B. Forma ta staje się obecnie coraz popularniejsza z uwagi na wygodę i obniżenie kosztów sprzedaży (i często wynikające z tego niższe ceny towarów), a ponadto daje to możliwość szybkiego porównania cen u wielu dostawców. źródło - wikipedia) to nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej.
Sprzedaż stacjonarna - klient ma prawo wejść popatrzyć sobie na towar, zobaczyć ceny, wyjść nie kupując nic - a Wy jako sprzedawcy powinniście go ładnie pożegnać i zaprosić na kolejne zakupy.
Musicie się zdecydować, czy prowadzicie sklep internetowy ( odbiór osobisty możliwy, po zakupie towaru na stronie www. Sprzedawca ma czas na przygotowanie produktu i sprawa jest załatwiona), czy stacjonarny ze sklepem internetowym, wówczas musicie liczyć się z tym ze będziecie mieli tzw. potencjalnych klientów
I JESZCZE RAZ NIE POBIERAJCIE 10 ZŁ ZA ODBIÓR TOWARU NA MIEJSCU, BO TO JEST ŻENUJĄCE.
P.S.
Chciałem być waszym klientem, wydając sporą sumę,jednak obsługa PAna z "życzliwym uśmiechem była na wielki minus