Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:
Strony: « 1 2   Do dołu

Autor Wątek: HQI  (Przeczytany 5305 razy)

Oskar

  • Gaduła
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 81
Odp: HQI
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 17, 2013, 08:12:39 08:12 »

Odszukaj w allegro tego gościa od którego to kupiłeś..zadzwoń lub napiszz do niego..(ja w takich sytuacjach jak jest niejasne mowie zawsze ze studiowałem prawo i wiem co moge teraz zrobić żeby towar zwrócić)hehehehe może to coś da a jak nie to bedziesz wiedział czy przed Tobą tez komuś takie coś sie przytrafiło ewentualnie jak to naprawić..itp:)
Zapisane

Pawel

  • Administrator
  • Bardzo wygadany
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4823
    • Zachodniopomorskie Forum Akwarystyczne
Odp: HQI
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 17, 2013, 19:48:14 19:48 »

Z tego co kojarze to masz uklad zaplonowy magnetyczny (ten stary "typ") wiec skoki srednio u Ciebie cos zmieniaja bo masz w obwodzie jeszcze kondensator, ktory ma bronic i lampe i Ciebie wlasnie przed tym + minimalizowac przesuniecie fazowe.


Co do samego zarnika - popsul sie? jest na gwarancji? nie manipulowales przy nim? wiec odsylasz... proste :) Czesto nawet nie musisz odsylac tylko wysylasz zdjecia i opisujesz sytuacje . Trzeba do sprzedawcy podejsc jak do czlowieka a nie go od razu "straszyc"
Zapisane
Dobry dyplomata improwizuje to, co ma powiedzieć oraz dokładnie przygotowuje to, co ma przemilczeć
Charles De Telleyrand-Perigord

Radzimierz

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
Odp: HQI
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 17, 2013, 19:55:34 19:55 »

Co do żarnika. To jest na gwarancji, mam paragon zakupu, nie ruszałem nic od czasu zamontowania go w lampie> I chyba tak zrobie że go zwróce
Zapisane

Radzimierz

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
Odp: HQI
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 19, 2013, 14:16:32 14:16 »

Firma okazała sie profesjonalna. Na drugi dzień dostałem odzew na maila, pozostało mi wypelnic formularz reklamacyjny i wysłac zarnik razem z paragonem.
Zapisane

Oskar

  • Gaduła
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 81
Odp: HQI
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 19, 2013, 18:50:17 18:50 »

No to bardzo dobrze .. Możesz podać nazwe to bedzie wiadomo od kogo kupować :)
Zapisane

Radzimierz

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
Odp: HQI
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 19, 2013, 19:27:47 19:27 »

Podam jak mi pozytywnie rozpatrza reklamacje i dostane nowy zarnik  ;D ;D 8) 8) ::)
Zapisane

walteri

  • Przyjaciele Forum
  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 704
Odp: HQI
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 19, 2013, 20:19:33 20:19 »

Podam jak mi pozytywnie rozpatrza reklamacje i dostane nowy zarnik  ;D ;D 8) 8) ::)

brawo
Zapisane
Pokaz mi swoje akwarium a powiem Ci co myślę o Twoich radach

wole być nielubianym za to kim jestem niż kochanym za to kim nie jestem

Robin Hood

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 436
Odp: HQI
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 19, 2013, 23:22:09 23:22 »

Widzisz, to nie boli   :P  ;)
Zapisane

Radzimierz

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
Odp: HQI
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 24, 2013, 17:40:32 17:40 »

 8) tak jak myślałem, sklep uwaza ze zarnik został rozbity przez obiekt trzeci, poniewaz ma potluczone w wiekszosci wnetrze, a cos takiego nie podlega reklamacji. Szkoda tylko ze juz  w takim stanie był gdy go wyciagałem ... Straciłem tylko pieniadze za przesyłke ..
Zapisane

Pawel

  • Administrator
  • Bardzo wygadany
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 4823
    • Zachodniopomorskie Forum Akwarystyczne
Odp: HQI
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 04, 2013, 20:22:18 20:22 »

W takim razie podaj nazwe sklepu i jego, bedziemy go omijac... za podejscie do klienta. Oczywiscie jestem przeciwnikiem naciagania, ale z tego co piszesz to w ogole nie bylo z Twojej winy, a wiec zarnik sie zepsul pracujac w warunkach w jakich powinien. Porzadny sklep (a naprawde sa takie) bez pytania by przyslal drugi zarnik jedynie po mailu ze zdjeciem poprzedniego.

Np Trzmiel - sklep/hurtownia ktora ma srednia opinie wlasnie tak postapil, kiedy dostalem od nich lampe UV ze zbitym tubusem - po ok. 3-4 tygodniach przyslali mi drugi tubus na wlasny koszt, bez robienia jakichkolwiek problemow i dzieki temu stalem sie ich wiernym klientem.
Zapisane
Dobry dyplomata improwizuje to, co ma powiedzieć oraz dokładnie przygotowuje to, co ma przemilczeć
Charles De Telleyrand-Perigord

Radzimierz

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
Odp: HQI
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 05, 2013, 20:38:42 20:38 »

Jest to sklep z Wrocławia, belio.

Belio – Akwarystyka i zoologia
ul. Na Grobli 20-24, 50-421 Wrocław, Polska
sklep@belio.pl     www.belio.pl

Opisałem cala sytuacje, podobno wyslali zarnik do dostawcy, bo nie stało im sie nigdy nic takiego zeby zarnik pekl w srodku. Cokolwiek by to nie znaczylo, od tygodnia nikt sie nie odzywa a zarnika jak nie mialem tak nie mam :) Szczerze nie polecam
Zapisane

Pavulon

  • Przyjaciele Forum
  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1763
Odp: HQI
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 05, 2013, 20:53:06 20:53 »

Brałem od nich parę razy- nigdy nie było problemu. Fakt, że reklamacji też  nie składałem. pzdr
Zapisane

Radzimierz

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
Odp: HQI
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 12, 2013, 16:18:24 16:18 »

Panowie, chyba musze zwrócic honor. 

"Witam, dystrybutor uwzględnił reklamację wymieniając produkt na nowy. Proszę o informację na jaki adres wysyłka, taki jak w zgłoszeniu reklamacyjnym?
 
 
W razie pytań, pozostaję do dyspozycji.
 
Pozdrawiam, ******** *****"
Zapisane

Radzimierz

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 424
Odp: HQI
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 18, 2013, 18:02:43 18:02 »

Dzisiaj dostałem żarnik, jest nowy, identyczny jak poprzedni, szczelnie zapoakowany, w zwrocie dostałem swoje zgloszenie reklamacyjne i 10 zł w papierku ( za zwrot przesylki)  DZIAŁA. Pomijajac fakt ze bylem zmuszony kupic inne oswietlenie, bo czas po ktorym dostalem zepsuty zarnik od reklamacji był długi, rosliny by nie wytrzymaly, to wszsytko ok
Zapisane
Strony: « 1 2   Do góry