Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Nazwa użytkownika: Hasło:
Strony: 1 2 »   Do dołu

Autor Wątek: danio różowe  (Przeczytany 11709 razy)

ZlotaKasienka

  • Narybek
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 7
danio różowe
« dnia: Kwiecień 02, 2013, 14:02:36 14:02 »

Witam,
Chciałabym się  dowiedzieć czy moje danio jest ciężarne, wygląda  dość grubo. Akwarium mam od grudnia więc nie znam się na tych wszystkich sprawach z związanych z hodowla ryb więc, byłabym wdzięczna za wszelką pomoc oraz za każdą informację.

Przepraszam za jakoś zdjęć, ale sami wiecie,że one nie chcą się fotografować  ;D

Chciałabym się jeszcze spytać jakie ryby mogę jeszcze hodować razem z danio? Obecnie mam 2 dania różowe i jedno pręgowate oraz glonojada.






Dziękuję i pozdrawiam
ZłotaKasieńka
Zapisane
Pozdrawiam Kasia

melkora

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 680
Odp: danio różowe
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 02, 2013, 17:28:15 17:28 »

Mi wygląda bardziej na przekarmioną. Danio to ryba stadna minimum 8 sztuk, zbiornik 30l to zdecydowanie za mało dla danio. Oddaj/sprzedaj to danio żeby się nie męczyło i pomyśl o czymś co pasuje do Twojego zbiornika. Co do glonojada to już totalny sadyzm minimum jakie osiągają to 15 cm ( a bywają znacznie większe )!!! Również oddaj/sprzedaj.
Zapisane

ZlotaKasienka

  • Narybek
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 7
Odp: danio różowe
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 02, 2013, 17:57:11 17:57 »

Miałam 10 szt, 5 szt dania różowego i 5 szt dania pręgowatego. 3 mi się zakleszczyły w filtrze a 4 padły.
Nie mam w w ogóle pojęcia jak się tym wszystkim zajmować, akwarium dostałam od chłopaka pod choinkę.
Proszę o jakiekolwiek porady! Jakie mam hodować rybki, aby moje akwarium istniało, bo nie chce aby wylądowało puste w piwnicy. :-[
Zapisane
Pozdrawiam Kasia

melkora

  • Bardzo wygadany
  • ******
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 680
Odp: danio różowe
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 02, 2013, 18:05:56 18:05 »