Witam Wszystkich,
Dostałem informację. Po przeczytaniu zastanawiam się na jakiej podstawie ten temat powstał. Bo chyba Ktoś nie do końca pisze prawdę i tak to się potem rozpisuje i powstaje "masło maślane".
Sprawa wygląda następująco:
Sprzedaż w Naszym sklepie podzieliliśmy na:
1. Sprzedaż wysyłkową ( za pośrednictwem naszego sklepu internetowego)
2. Sprzedaż stacjonarną z obsługą Klienta
Ad.1 Jeżeli Klient chce zakupić towar w naszym sklepie internetowym i odebrać towar osobiście musi dopłacić koszt obsługi w wysokości 10 zł ( nie dotyczy to osób, które mają w naszym sklepie rabat - są objęte programem lojalnościowym)
Ten rodzaj sprzedaży jest przeznaczony głównie dla "Klientów wysyłkowych"
Ad.2 Przy sprzedaży stacjonarnej obowiązują inne ceny niż w sklepie internetowym - ale nie takie, żeby Klient kupujący u nas towar stacjonarnie musiał dopłacić 10zł np. do nawozu, który kosztuje 22,98zł. Gdzie tu jest sens? Nie wiem kto takie głupoty wypisuje na forum i na jakiej podstawie to robi!!! ale zaczyna mnie to powoli denerwować.
W praktyce ceny kształtują się następująco, przy zakupach u nas stacjonarnie:
nawóz 22,98 cena netowa + 2 zł w zaokrągleniu 25 zł - cena stacjonarna, a nie tak jak Ktoś pisał + 10zł = 32,98zł - przecież byłaby to bzdura!!!.
Nie możemy sobie pozwolić na trzymanie cen internetowych przy sprzedaży stacjonarnej. Zresztą żaden sklep internetowy nie sprzedaje towaru stacjonarnie w cenach netowych. Chodzi tutaj o obsługę Klienta. W naszym przypadku ceny podskoczyły naprawdę niewiele tylko i wyłącznie dlatego, że ja się zajmuje branżą akwarystyczną i dzięki temu nie muszę zatrudniać dodatkowo pracownika do obsługi Klientów. Bo wtedy ceny bułyby naprawdę wyższe jak np. w sklepie Aquael. Także zastanówcie się co piszecie.
Adriaco proszę tylko o jedną rzecz, nie udzielaj się w tematach dotyczących naszej firmy, jeżeli nie wiesz do końca co piszesz. Z tymi biletami do sklepu stacjonarnego to wygrałeś - trochę się naśmialiśmy w firmie
Temat uznaję za zamknięty